Archief

Gebed zal, en kan, de mensheid redden

11.05 u

Mijn zeer geliefde dochter, het is belangrijk dat Mijn leerlingen op aarde begrijpen hoe gebed de mensheid zal, en kan, redden. De kracht van het gebed, en vooral het bidden van de heilige Rozenkrans, die het Beest machteloos maakt, mag niet onderschat worden. Om meer zielen te redden, moeten jullie bovendien het Kroontje van de Goddelijke Barmhartigheid bidden.

Selecteer de kruistochtgebeden die Ik jullie schonk, en bid deze zo, dat jullie je tijdens elke gebedsbijeenkomst op verschillende verzoeken kunnen richten. Als jullie bijvoorbeeld het kruistochtgebed om de genade van kwijtschelding bidden, doe dat dan op zo’n manier dat de gebedsgroep zich die dag kan concentreren op een selectie van kruistochtgebeden, die om Gods bescherming voor de zielen vragen. Focus jullie dan een andere dag op een selectie van gebeden die jullie gegeven zijn voor de bescherming van priesters en geestelijken.

Deze kruistochtgebedsgroepen zullen, zodra zij overal ter wereld gevormd zijn, de wapenrusting worden die nodig is om de vijand op meer manieren te verslaan dan jullie voor mogelijk houden.

Ik zal jullie het geschenk van nieuwe gebeden, die bijzondere wonderen met zich meebrengen, blijven geven. Zonder een dergelijke tussenkomst zou Ik de zielen, naar wie Ik zo verlang, niet kunnen redden.

Ga en plan jullie kruistochtgebedsbijeenkomsten op basis van het concept dat jullie gegeven werd, maar deel deze in, zodat jullie je kunnen toespitsen op speciale intenties. Het is niet nodig om alle gebeden tegelijk te bidden, hoewel Ik dringend verzoek dat jullie er in de loop van één week zoveel mogelijk bidden.

Jullie bezorgen Mij zo’n vreugde en troost, Mijn dierbare volgelingen. Ik schenk jullie Mijn zegeningen van sterkte en moed terwijl jullie doorgaan in jullie streven om zielen te redden. Ik houd van jullie.

Jullie Jezus